1 Nisan 2008 Salı

Zeytinyagili Kapuska



''Diyet etkinligini hazirlayan Yaren,Aynur,Dilek ve Ayse Abla oluyor.
Bu arkadaslarin kilolariyla baslari dertte oldugu icin bizlerden yardim istemisler.:))Ben de oldukca lezzetli ve de hafif ve de pratik iki tarifimle katiliyorum.''diyor Sevgili Yıldız

kendisine iki tarifle katıldığı için çook teşekkür ediyor,diğer tariflerini de görmenizi tavsiye ediyoruz.http://thesuuur.blogspot.com/


ZEYTINYAGLI KAPUSKA

Lahana sarmasi yaparken,lahananin son yapraklarini,göbek kismini dograyip 1 kasik zeytinyaginda 1 tatli kasigi salcayla beraber soteliyorum.Tencerenin kapagini kapatip,altini en düsük ayara getirdikten sonra pismeye birakiyorum.Lahanalar yumusayinca tuzunu ekleyip,altini kapattim.Biraz ilidiktan sonra sarimsakli-sarimsaksiz yogurtla servise sundum.

Hiç yorum yok: