1 Nisan 2008 Salı

Brokoli salatasi



http://www.ilkerinmutfagi.blogspot.com/


Çooook uzun zamandır yoğunluktan dolayı hiçbir etkinliğe katılamıyordum.Ama bu kez katılmamak olmazdı.Çünkü etkinliği hazırlayanlar canım arkadaşlarım Logo'dada görüldüğü gibi Ayşe,Yaren,Dilek ve Aynur olunca katılmamak imkansız oldu.Canım hepinize kolaylıklar diliyorum.

Benim tarifim çok kolay bir tarif,ama benim için çok anlamlı.Çünkü ben yaklaşık bir yıl önce oldukça kiloluydum.Doktor kontrolünde 10 kilo verdim.Ve bu sırada sürekli yediğim salataların başında gelirdi.Halada öyledir aslında.Pişerken kokusu kötü ama lezzeti nefistir.Yanında bir dilim kepek ekmeği ile harika oluyor.

Bu arada unutmadan birşey söylemek isterim.Benim doktorumun verdiği diyet reçetelerimde,her güne ayrı çeşit ekmek vardı.Yani hergün kepek ekmeği yemek yanlış bir düşünceymiş.Bunun yanında beyaz ekmek,çavdar ekmeği vs.'de yemek gerekirmiş.Buda benden etkinlik için bir bilgi olsun...


Malzemeleri ölçü ile vermiyorum zaten resimde görülüyor.
Brokoli
Karnıbahar
Yoğurt (Sarımsaklı yoğurtta olabilir)
Limon suyu
Çooooook az zeytinyağı


Hiç yorum yok: