1 Nisan 2008 Salı

Izgara Somon


http://baharcicegi.blogspot.com/

Sevgili Yaren,Dilek,Aynur,Ayse bir olmuslar kilolara savas acalim demisler ve haydin hanimlar diyete diye diyet etkinligi baslatmislar.Simdiye kadar hic diyet yapmadim ama hep dikkat ettim,zaman buldukca ormanda yürüyüs yapmaya gayret ediyorum,,yüzmeye gidiyorum, havalar isindiginda bisiklet sürüyorum.cayi kahveyi sekersiz icmeye basladim asitli icecekler icmiyorum ,,günlük yasantinin kosusturmasi derken diyet yapmaya gerek duymadim, ama yas ilerleyince yine böyle kalirmiyim orasi mechul.

Bende 3 tarifle katiliyorum,izgara somon,brokoli salatasi,greyfurt, diyet yogurtu
Diyetlerde et olarak balik tavuk eti tavsiye ediyor diyetisyenler,baligi,da diyet yapmayanlarda haftada bir kez yemeleri cok saglikli.

2 somon fileto
2 yemek kasik siviyag
karabiber,tuz
Somon filetoyua siviyag karabiber tuz karisimi sürülür,isitilmis firinin izgarasinda kizarana kadar firinlanir.

Hiç yorum yok: