1 Nisan 2008 Salı

Firinda Patates Kizartmasi


Sevgili Zerrin bize bu harika Firinda Patates Kizartmasi ile katilmis,iyikide katilmis harika bir tarif daha kazanmis olduk.
Ellerine saglik arkadasimizin. Arkadasi ve sayfasina buyrun ve diger lezzetlerini buradan kesvedin misssgibi

Diyet etkinliği galiba dün bitti. ben ancak bugün tarifleri yayınlayabiliyorum. Belkide kabul eder kızlar. Şansımı deniyorum. Buradan duyrulur :))))

Hepinize kucak dolusu sevgiler.

Üstteki fırında patates bizim evde çok sevilerek tüketiliyor. Hem hafif, hem de diyetde patates kızartması coşmasını bastıracak bir lezzet. İşte tarif:

Malzemeler:

4 adet orta boy patates
2 yemek kaşığı rendelenmiş diyet kaşar peyniri
1 dal biberiye
1 çay kaşığı karma baharat isteğinize göre
1 diş sarımsak.
1 tatlı kaşığı zeytinyağ.

Hazırlanışı:

1- Patatesleri istediğiniz gibi dilimleyin ben ince yuvarlaklar yaptım. Derin bir kasenin içine koyun. Bahartaları ve ezilmiş sarımsağı, taze biberiyeyi ekleyin üstüne zeytin yağını dökün harmanlayın.
2- Yağlı kağıt serilmiş tepsiye patatesleri dökün. Üstüne kaşar peyniri serpip. Önceden ısınmış 160 derece fırında pişene kadar pişirin. Afiyet olsun.

Not: Diyetde olanlar için bir öneri. ben zeytinyağını fısfıslı bir kabın içine koydum. Hani böyle bir fıs yaparsın her yere dağılacak şekilde yağ püskürtür ya. Öyle. O fısfıslı kapta yarım tatlı kaşığı kadar olan yağ tüm patatesi kaplayabiliyor. ama normal yollarla dökerseniz hepsine değmeyebilir. Denediğinizde ne demek istediğimi anlayacaksınız. Böylelikle kullanacağınız yağ miktarı azalacak.

Hiç yorum yok: