1 Nisan 2008 Salı

Ispanak Salatasi



http://mutlulukmutfaktagizlidir.blogspot.com/

Sevgili komşum, arkadaşım Yaren'in, sevgili Ayşe, Dilek ve Aynur ile elele verip hazırladıkları etkinlik için mutfağa girildi, sağlıklı, hafif, düşük kalorili yiyecekler hazırlandı. Ki zaten biz de diyetteyiz! Çok güzel bir zamanlama oldu! Diyetimizde desteklendiğimizi duyumsadık.
Annem, Ispanaklı Salata'yı ve pazarda dolaşırken tezgahta görünce sevinçten çıldırıp aldığımız Deniz Börülcesi Salatasını yaptı. Annişle bugün, börülceleri ayıkladık. Bundan sonra her hafta bir demet deniz börülcesi alma kararı verdim.
Ben de Elma Tatlısı hazırladım. Yapımı o kadar kolay ki!
Ben, başta Yaren'im olmak üzere etkinliği düzenleyen diğer arkadaşlara da böyle güzel, destekleyici, keyif verici bir etkinlik düzenledikleri için teşekkür ediyorum!
Tarifler, en kısa zamanda yazılacak!
En kısa zamanda buluşmak dileğiyle hoçakalın!

Hiç yorum yok: