1 Nisan 2008 Salı

Diyet Lahana corbasi


YESIMIN LAHANA CORBASI
Sevgili Yesimden bu güzel lahana corbasi.Lahanin yaglari parcalayan bir özelligi oldugu icin,cok cazip bir tarif,lezzetlide görünüyor.Yesime katilimindan dolayi cok tesekür ediyoruz.Buyrun Yesimin sayfasinahttp://yesimlitarifler.blogspot.com/.

Yaz geliyor kilolardan kurtulmak için hepimiz bir hazırlık içindeyiz. Ben her türlü rejim diyet spor ot çöp herşeyi denemiş biri olarak bir de bu çorbayı deneyim dedim. Her sayfadan farklı bir tarif vardı. Derledim topladım bunu yaptım. Bugün ilk günü bakalım pazar günü sonuç ne olacak. Çorbanın tadı nasıl mı. Açık söyleyim ilk kaşığı aldığımda yüzümü buruşturdum nasıl bir şey bu kokusu nasıl tadı nasıl diye. Ama yudumladıkça yüzüm açıldı hiçte kötü kokmuyor ve tadı da hiç fena değildi. Aynı iş yerimde çorbayı deneyen 4 kişiden 1 kişi beğenmedi ama diğerleri mennundu.

Deneyip göreceğiz. Bu arada diyet etkinliği başladı. Dilek Ayşe Yaren Aynur. Haydi Kızlar Diyete. Kızlar çok güzel tariflerle bize seçenekler sunacaklar. Eeeee daha da kilo veremezesek artık çaresiz mutlu olucaz.

6 büyük yeşil soğan

1-2 domates

1 büyük lahana

2 yeşil biber

1 demet kereviz sapı

1 paket hazır çorba karışımı

tuz,

biber

maydanoz

1 adet et suyu veya tavuk suyu tablet


Sebzeleri küçük ya da orta boy doğrayın.Tencereye koyup üstünü örtecek kadar su ilave edin.10 dakika hızlı yüksek ateşte kaynatın sonra ateşi kısarak pişirmeye devam edin,sebzeler yumuşayıncaya kadar pişirin.Bu çorbanın kalori değeri düşük olduğu için kendinizi aç hissettiğiniz her zaman ve istediğiniz kadar içebilirsiniz. Şayet bir yere gidiyorsanız termosunuzu çorba ile doldurun.



Hiç yorum yok: