1 Nisan 2008 Salı

Limonlu Ispanak Kökü

















http://angel-mutfaktabirmelek.blogspot.com/


Arkadaşım AYNUR 'un vesilesiyle DİKKAT DİYET VAR ETKİNLĞİNE katılmış bulunuyorum.Aslında katılmayacaktım.Çünkü diyetle ilgili hiç bir fikrim yok.Bu yaşıma kadar hiç diyete ihtiyaç duymadım.Çok zayıf ve narin bir bünyem var.Zayıflamak için diyete ihtiyacım olmadı.Kafaya bir şey taktımmı üzüldümmü anında zayıflarım.Zayıflamak az kalır eririrm nerdeyse:)........
İşte bu sebebden dolayı aklımda hiç dıyet tarifi yoktu.Bende canım annemden yardım istedim.Çok güzel ve gerçekten hafif Ispanağın köklerınden yapılan limonlu bir tarif verdi.Tatdığımda gerçekten çok lezzetli geldi bana.Tavsiye ederim...


Malzemeler:

1 kilo ıspanak 2 havuç 1 soğan 1 limon

Yapilisi:


Ispanağın köklerini kesin,Güzelce yıkayın.tencereye bütün malzemeleri çiğ olarak koyun.Az su verin.Hafif ateşte pişirin.zaten hemen pişiyor.Kökler yumuşayınca 1 limonun suyunu sıkın.İsteğe göre baharat katın.Afiyet olsun Hanımlar:)...

Hiç yorum yok: