1 Nisan 2008 Salı

Romesna Salatasi




http://kurdelem.blogspot.com/search/label/Salatalar

Aradım taradım buldum sonunda Romanescoyu...Çok da yakınımdaymış oysa. Evimizin yakınında kurulan pazardaki yeşillikçide varmış. Ama arkadaşlar pazarcı bir dertli ki sormayın. Nerden aldım abla elimde kaldı diye söylenip duruyordu. Benim gibi meraklısını bulunca da sevindi bir tane sattım diye:))) Neyse aldım tam gidiyorum arkamdan sesleniyor pazarcı ''Abla arkadaşların komşuların isterse bak bende var söyle haftaya gelmez'' :)))


Romanesco karnıbaharın yabanisiymiş. Türkiye'deki adı Minareymiş. Bunlarda pazarcının bilgileri...


Bende yapmış olduğum Romanesco salatasıyla sevgili arkadaşlarımız Ayşe, Yaren, Dilek ve Aynur'un hazırlamış olduğu Diyet etkinliğine katılıyorum..http://haydikizlaretkinliklere.blogspot.com/ Umarım beğenirler....




Malzemeler:


*İstediğiniz miktarda Romanesco


*2 adet Havuç


*1 küçük kutu mısır konserve


*İstediğiniz miktarda sarmısaklı yoğurt




Hazırlanışı:


1-Romanesco larımızı yumuşayana kadar haşlayalım.


2-Havuçlarımızı az zeytinyağında soteleyelim.


3-Servis tabağımıza istediğimiz şekilde yerleştirip, üzerine sarmısaklı yoğurt ve mısır ilave edelim. Afiyet olsun.


Türk ismiyle minaremizin tepesi kopmuş görüntüsü...

Hiç yorum yok: