1 Nisan 2008 Salı

Diyet Etkinligimiz Kirmizi Fasulyeli Salata ve Kepek Ekmegi Esliginde Sebze Yemegi

http://www.aynurdantarifler.blogspot.com/

Ahh nedir bu kilolardan cektigimiz:) Bir hafta oldu diyete basladim.Azmin sonu selamet iyi idare ediyor gibiyim ama bakalim sonu nasil olur insallah yine bozmam :) Hep öle olur ya :) ama yok yok azimliyim basarcam:) Hergun biraz egzersiz ve en az 30 dk bisiklet suruyorum.sabahlari kahvalti aliskanligi olmayan ben duzenli olarak kahvalti etmeye basladim.Gün boyu su icmesem hic aklima gelmezdi artik gunde en az 2 lt su iciyorum.Tüm kurallara uymaya calisiyorum suanda bi inme oldu ama vucut su kaybindanmi yoksa kilomu kaybettim bilemiyorum::))

Bu yemegi bugun yaptim ve diyet icin uygun bir karisim oldugunu dusundum.Sebze karisimini marketten aldim hazir sekilde.Patates ile katip bir yemek yapdim ama diyete daha uygun olmasi acisindan buna salca koymasak ve cok az yag ilede bence cok guzel olur hatta ben salca falan koymuyordum ama esimde yer diye mecbur kaldim.

Malzemeler

5-6 Adet kültür mantari
1 Adet Sogan
1 Adet Patates
1 su bardagi konserve misir
1 su bardagi konserve bezelye
2-3 adet Havuc
8-10 Adet arpacik sogan (bütün olarak)
Biraz zeytinyagi
Istenirse salca
tuz
Yapilisi :

Sogani biraz kavurdukdan sonra patatesleri attim icersine sebzelerin hepsi pismis oldugu icin.O sekilde de biraz kavurdukdan sonra cok az su dökerek kisik ateste pisirdim. Kepek ekmegi esliginde bir aksam yemegi menusu olabilir size bende oldugu gibi:)
Afiyet Olsun...


Cok ince eleyip sIk dokumuyorsaniz sIKI rejimde degilseniz yanina birde salata yapabilir, veya bu salatayi ekmeksiz sade olarakda tuketebilirsiniz. Kirmizi fasulyeye bayiliyorum.Yararlari oldugunuda daha once biryerde okumusdum.

MALZEMELER;

1 Adet Domates
Konserve kirmizi Fasulye
Konserve Misir
1 adet salatalik (Almancilar icin gecerli degildir) Anladiniz siz anladiniz ::))))
Istediginiz cesit marul
1 Adet Havuc

Ee yapilisini yazmama gerek yok:)) Fazla yag dokmezseniz yada zeytinyagi dokerseniz hem besleyici hem saglikli bir salata

AFIYET OLSUN HERKESE.....

Hiç yorum yok: