1 Nisan 2008 Salı

Biber Üstü Tavuk





''Diyet yapinca her zaman Salata olmuyor, vucut sicak yemeklere alismis, insanin cani sicak yemekte ister, ondan dolayi salata ile degil sicak yemekle katilmaya karar verdim''diyor

Sevgili arkadaşımız Aysel

bizde katılımından dolayı çook teşekkür ediyor ve diğer güzel tarifleri için sayfasına davet ediyoruz http://ayselinmutfagi.blogspot.com/

Malzemeleri:

2 Tavuk Gögsü
1 Sogan
1 Kirmizi Biber
1 Sari Biber
1 TK Pulbiber
2 TK Sivi Yag
1/2 CK Tuz
1/2 CK Karabiber
1 TK Sebze Cesni
Süslemek icin Maydonoz

Hazırlanışı:

Sogani, kirmizi ve sari Biberleri ay seklinde kesin... Sivi Yag´i teflon tavada isitin... Simdi ise Biberleri ve Soganlari tavaya ekleyin ve kizartin... Üzerine Pulbiber, Tuz ve Karabiber serpin ve karistirin... 1/2 Cay Bardagin icine kaynar su ekleyin ve icine Sebze Cesniyi ekleyin ve karistirin... Cesnili Suyu tavaya ekleyin ve pismesini bekleyin...

Tavuklari izgarada yagsiz pisirdim... Sebzeyi tabaga yerlestirdim, üzerine Tavugu ekledim, isterseniz tavugun üzerine az kara biber ve tuz ekleyin, ben sadece kara biber ekledim... Maydonozla süsleyip servis ettim :))

Arkadaslar Afiyet Olsun...

Bir porsiyonu 349 kalori

Hiç yorum yok: