1 Nisan 2008 Salı

Kepekli Makarna Tabagi


















KEPEKLI MAKARNA TABAGI



Sevgili Gönül bu lezzetli makarna ve vitaminiyle zengin ve kalorisi düsük olan brokoli ile katilmis. Bu güzel tarifin geldigi blogu tanimak isterseniz buyrun http://gonuluncelezzetler.blogspot.com/
Gönülcüm destegin icin cok tesekürler.

Akşam yemeği için hafif bir şeyler hazırladım. Arada değişik tatları denemeyi seviyorum. Geçenlerde markette kepekli makarnayı görünce hemen aldım. Denemek bu güne kısmetmiş. Tamda yerini bulmuş oldu. Diyet Etkinliğine yakışacağını düşündüğüm bir lezzet oldu. Ama ne yalan söyleyeyim kepekli makarna bana yavan geldi. Şöyle güzel bir sos ile servis edilse daha da güzel olabilirdi herhalde. Madem Diyet Etkinliğine görücüye çıkacak her şeyi kuralına göre yapayım dedim. Arkadaşım anneminkızıyım davette bulundu. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Bu güzel etkinliği Ayşe, Yaren, Dilek ve Aynur arkadaşlarımız organize etmişler. Hepsine kolaylıklar diliyorum ve tarifleri merakla bekliyorum.

MALZEMELER :

1 Paket kepekli makarna
1 Kaşık sıvıyağ
Brokoli
Kırmızıbiber közlenmiş
Sarımsaklı yoğurt
Tuz

YAPILIŞI :

Tuzlu suda kaynamış olan makarnayı süzün ve içine bir kaşık kadar sıvıyağı ilave edip karıştırın. Brokolileri yapraklarına bölün beş dakika kadar haşlayın. Közlenmiş biberleri sarımsaklı yoğurtla karıştırın. Servis tabağının ortasına makarnayı yanlara brokolileri alt kısmına da birer kaşık yoğurtlu biberlerleri koyarak servis yapın.
Afiyet olsun…

Hiç yorum yok: