1 Nisan 2008 Salı

CEVIZLI KEK (YAGSIZ SEKERSIZ)



Sevgili arkadasimiz Calimero bize bu güzel diyet keki göndermis,gercektende enteresan.Korkmayin sakin bu kek yagsiz ve sekersiz:) Bu güzel tarifi kim mi gönderdi buyrun hem arkadasimizi hemde sayfasini taniyalimhttp://calimeromutfakta.blogspot.com/

Malzemeler:
1 su bardağı un
100 gr kıyılmış ceviz içi
3 yumurta
kabartma tozu
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı portakal suyu
1 tatlı kaşığı tarçın
1 çorba kaşığı kuşüzümü
1 muz
************************170derecede 40-45dk************************İtiraf ediyorum ben azıcık değişiklik yaptım bu listeden :) 2 çorba kaşığından az olacak şekilde esmer şerek ilave ettim. Kuşüzümü ve muz yerine damla çikolara ekledim, bir de vanilya :)Ama sonuç harika. Yumuşak ve neredeyse şeker tadı hiç olmayan bir kek ortaya çıktı. Hani tarçınlı diyet bisküvileri ve hazır çikolatalı ekmekler var ya tadı bu iksinin karışımına benziyordu ama yumuşacık çok daha lezzetli.

Hiç yorum yok: