1 Nisan 2008 Salı

Diyet Tavsiyesi

Sevgili Evren bizimle bir diyet paylasmis.Evren´in anlatimi ile diyet tavsiyemiz asagidadir tesekkür ediyoruz kendisine...

Merhabalar,

www.birdilimdus.blogspot olarak etkinliğinize elimden geldiğince katkıda bulunmaya çalışıyorum. Geçen gün nette gezinirken bir diyet gördüm ve paylaşmak istedim; ancak sitemin içeriği dolayısıyla sitemde kullanmak istemedim, çok dağılmasın diye. Her ne kadar şok diyetlere karşı olsam da bayanların bir an önce kilo vermek isteyeceklerini bildiğim için aşağıdaki diyeti paylaşmak istedim. Bu diyet 7 günde üst limitlere uymak kaydı ile 7 kilo verdiriyor. Diyet aşağıda ben denemeye başladım çok kolay değil ama sonuç güzel gidiyor.
Öncelikle her gün çay kahve bitki çayı ve su sınırsız serbest. diğer günler de bütün gün aynı şeyi yiyeceksiniz. isterseniz hepsini sabah yiyin istediğiniz kadarı öğlene ayırın vs. orası size kalmış. üst limite uymak kaydı ile istediğinizi yapabilirsiniz.

1. gün: 10 taneye kadar yumurta yenecek.
2. gün: yarım kilo domates yarım kilo salatalık
3. gün: 1 kg tavuk göğsü
4. gün: 1 kg haşlanmış patates
5. gün: 1 kg meyva. ancak karpuz kavun gibi şekerli meyvalar değil. erik kiraz vs yenecek
6. gün: 1 kg haşlanmış kabak
7. gün: ve son gün 1 kg elmadan şekersiz komposto yapılacak.

Sevgilerimle
Evren DEMİR


Hiç yorum yok: