1 Nisan 2008 Salı

Diyet Brownie

Sevgili Aysegül bu harika lezzeti hazirlamis ve etkinligimize katilmis,hakikaten cok nefis görünüyor.Ellerine saglik ,bu lezzeti ve blogu tanimak istiyorsaniz buyrunhttp://aysegulmutfakta.blogspot.com/.

DIYET BROWNIE

Bu güzel lezzetle etkinligimize renk katan arkadasimiz Aysegül Istanbul´dan katilmis. Korkmadan yiyegilcegimiz, kalorisi düsük bir lezzet sunmus bize.Tarif icin tiklayin. Etkinligimize verdigi destek icin Aysegül´e cok tesekür ediyoruz.

Etkinlik için davet aldığım gün ne yapabileceğimi düşündüm.
Elbetteki diyetle pek yıldızı barışmayan ben diyete girdiğimde aklımdan çıkmayan tek şeyi yapabilirim. Diyet bir tatlıyı... :)
Ve yaşasın blog kardeşliği diyorum bu tarifi sevgili Zinnur 'un blogunda gördüm ve bayıldım. Aslında arkadaşımız biraz mütevazi davranmış ve normal yağlı kekler kadar zengin bir tadı olmadığını belirtmiş ama ben denedim benim için gayet tatlı ve lezzetliydi. Etkinlik ve etkinlik sayesinde böyle leziz hafif bir tarife kavuştuğum için Sevgili Dilek ’e ( ve tabi Ayşe, Yaren ve Aynur'a)

tarif içinde sevgili Zinnur'a çok teşekkür ediyorum.


Malzemeler :
1/2 bardak kakao 1 bardak un 1 tatlı kaşığı kabartma tozu 1/2 tatlı kaşığı tuz 28 g (2 yemek kasigi) yumuşak tereyağı 1 1/2 bardak toz şeker 2 yumurta akı 1/2 bardak şeker katkısız pişirilmiş elma püresi 1 pk. vanilya 1 pk. hindistan cevizi rendesi 2 tane yumuşak cins elmayı soyun. Küçük parçalar halinde doğrayıp kapaklı bir kapta yumuşayana kadar pişirin ve rondodan geçirip pürenizi hazırlayın. Fırınınızı 175C ye ısıtın. Orta boy bir kelepçeli kalıbı hafifçe yağlayın. Un, kakao ve kabartma tozunu büyükçe bir kaba eleyin. Başka bir kapta tereyağı ve şekeri birlikte çırpın. Yumurta aklarını, elma püresini ve vanilyayı ekleyip birlikte çırpın. Unlu karışımı elma püreli karışımın üzerine döküp yavaşça bir spatulayla karıştırın. Yağladığınız kalıba karışımı döküp üstünü düzleyin. 35-40 dk. ya da sertlesinceye kadar kontrollü şekilde pişirin. Orjinal tarifteki gibi benimkininde pişmesi biraz zaman aldı. (40-45 dk. kadar) Soğuduktan sonra üstüne hindistan cevizi rendesi serpiştirin ve kare kare kesip servis yapın. Afiyet olsun..

Hiç yorum yok: